2011. június 21. kedd

Ember tervez, isten és internet végez... emiatt aztán csak mától tudom írni a programom, de sebaj, most végre működik :)

Szóval én a 811-re akarok áttérni, volt is már néhány alkalom idén is, amikor 3-4-5-napig is kitartottam, de valahogy mindig közbejött valami - egy vendégség, látogatás a szüleimnél vagy épp egy utazás... de most majd még jobban igyekszem :) főleg, hogy tényleg látványos volt már ezen pár napok eredménye is - sima, ragyogó arcbőr, feszesebb combok és némi fogyás... ami nem mellesleg a célom is :) 

A baj csak az, hogy amint egy icipici hagyományos ételt is eszek, olyan leszek mint a junkie és a testem követeli megint azt a rengeteg rossz kaját, amiről már azt hittem, hogy nem fog többé kelleni... És ilyenkor 2-3 hétig is eltart mire vissza tudok térni az egészségesebb életformához. Persze ilyenkor is rengeteg zöldséget-gyümölcsöt eszek, de sajnos olyat is, amit nem kéne pl. csokit, péksüteményt vagy húst... Két héttel ezelőtt is a gyerek félig meghagyott szendvicsén buktam el... de most már napok óta a javulás útján járok :)

A családomat pedig mostantól a makrobiotika, a reformtáplálkozás és a testkontroll felé igyekszem terelgetni, mivel nem éppen túl egészségesen élnek, inkább ízlik-nem-ízlik alapon tömnek mindent ami a kezük ügyébe és a tányérjukra kerül bárhol is vagyunk... Azonban ahogy én is egyre jobban elmélyedek az egészséges étkezés rejtelmeibe, úgy egyre inkább olyan érzésem támad, hogy vétkezek a családom ellen, ha csak a saját étkezésem egészséges voltával foglalkozom. Megbeszéltem ezt a párommal is és ő is beleegyezett, hogy apránként megreformáljam az étrendünket. A menzán meg a családi összejöveteleken, meg ha ő főz így is fognak még épp elég hagyományos magyar ételt enni, de legalább itthon mutassunk nagyjából jó példát a gyerekeknek! Régen én évekig a testkontroll szerint éltem, a makrobiotikával meg mostanában ismerkedünk össze ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése